کارشناس داوری: اخراج مدافع بارسلونا مقابل سلتا درست بود

کارشناس داوری: اخراج مدافع بارسلونا مقابل سلتا درست بود

خبرگزاری فوتبالی - کلمنت لنگله در مقابل سلتا اخراج شد و بازی بارسلونا و سویا را از دست می دهد. این مدافع اولین کارت زرد خود را در دقیقه 23 به علت خطا روی ویگا  دریافت کرد و دومین کارت زردش را هم در دقیقه 42 به علت خطا روی دنیس سوارز کارت گرفت. ایتورالده گونزالس کارشناس داوری نشریه آس اعتقاد دارد که دل سرو گرانده داور بازی به درستی به مدافع بارسلونا کارت زرد دوم را نشان داده و اخراجش کرده است. وی اظهار داشت:" کارت زرد گرفت چرا که شانه بازیکن سلتا را گرفت. این صحنه لایق کارت زرد بود."

به گزارش فوتبالی، ایتورالده همچنین در مورد کارت زرد جوردی البا در دقیقه 84 پس از برخورد با ایوان ویار گفت:" اگر قبل از رسیدن به توپ خطا می کرد، باید اخراج می شد. نیازی به کارت قرمز نبود اما کارت زرد کاملا واضح بود."

بارسلونا با کسب دو پیروزی در دو بازی اولش حالا با انگیزه ای مضاعف به مصاف سویا می رود. در حقیقت سویا یکی از تیم هایی بود که فصل گذشته و بعد از قرنطینه از بارسلونا امتیاز گرفت و مسیر قهرمانی را برای رئال مادرید هموار کرد. تیم لوپتگی شروع فصل خوبی داشته و قطعا حریف سرسختی برای بارسلونا خواهد بود. سویا قهرمان لیگ اروپا شد و در سوپرجام اروپا نیز تا آخرین لحظه، بایرن مونیخ را آزار داد.

4125