لغو تمرین جنوا به دلیل کرونا

لغو تمرین جنوا به دلیل کرونا

خبرگزاری فوتبالی – تمرین امروز صبح باشگاه جنوا لغو شد.

به گزارش فوتبالی، صبح امروز از ساعت ۱۰:۰۰ به وقت محلی قرار بود تیم جنوا تمرین خود را برگزار کند که این تمرین منتفی شد و بازیکنانی که تست منفی داشتند تمرین نکردند.

جنوایی‌ها چندی پیش به کرونا دچار شدند و تست ۱۴ نفر از بازیکنان و کادر فنی این تیم مثبت از آب درآمد. در این بین نام ماتیا پرین و لاس شون، ستارگان این تیم هم دیده می‌شد. پس از دیدار جنوا مقابل ناپولی هم پاسخ تست‌ها مثبت بود و حتی نگرانی جدی پیش آمد که ممکن است بازیکنان ناپولی هم کرونا گرفته باشند و در نتیجه در بازی هفته بعدشان مقابل یوونتوس، بیانکونری را هم به کرونا مبتلا کنند.

حالا خبر رسیده تمرین صبح تیم جنوا تعطیل شده و قرار شده تا بازیکنان این تیم در ۲ گروه ۶ نفری از ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی به تمرین بپردازند اما این مسئله هم مورد موافقت شرکت پزشکی محلی قرار نگرفته و آن ها برای انجام یک تست فوری در ساعت ۱۲:۳۰ برنامه ریزی کردند. اگر پاسخ تست همه منفی بود آن‌ها

می‌توانند بعد از ظهر تمرین کنند. در همین راستا هم مسئولین لیگ درصددند تا بازی‌های جنوا را به خوبی برنامه ریزی کنند زیرا این تیم با وجود غایبین زیاد، روز شنبه باید مقابل تورینو بازی کند.

1101