گیگز: انتقال بیل به تاتنهام به نفع همه بود

گیگز: انتقال بیل به تاتنهام به نفع همه بود

خبرگزاری فوتبالی – رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز اعلام کرده حضور بیل در تاتنهام اتفاقی خوب برای رئال مادرید، تانتهام و لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی، رایان گیگز در گفت و گو با اسکای اسپورت گفته: بیل حالا با حضور در تاتنهام بیشتر از دوران حضورش در رئال مادرید بازی می‌کند. فکرمی‌کنم این انتقال یک حرکت خوب برای بیل بوده و هم برای تاتنهام. همچنین به طور کلی حرکت خوبی برای لیگ برتر انگلیس بود که چنین بازیکنی را داشته باشند و هر هفته تماشاگران او را ببینند. او در باشگاهی حضور دارد که به خوبی آن را می‌شناسد و مربی خوبی هم آن جا حضور دارد. فکر می‌کنم خودش هم گفت که حس به خانه برگشتن را دارد.

بیل حالا بیشتر از قبل بازی می‌کند و رایان گیگز هم که سرمربی تیم ملی ولز است می‌تواند از آمادگی او استفاده کند. گیگز در ادامه در این رابطه گفته: خیلی خوب می‌شود اگر بیل به طور مرتب بازی کند. در این صورت او هوشمندتر می‌شود و می‌تواند در آن ۲ بازی در مدت کوتاه حضور داشته باشد. او می‌تواند این مسئله را مدیریت کند و نمایش‌های خوبی داشته باشد زیرا مراقب خودش است. زیرا کیفیت دارد. زیرا تجربه دارد. اما زمانی که مرتب بازی کند خیلی بهتر است.

ولز در تاریخ ۸ اکتبر (۷ روز دیگر) در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی انگلیس قرار می‌گیرد و پس از آن ۲ بازی مقابل ایرلند و بلغارستان در چهارچوب لیگ ملت‌های اروپا انجام می‌دهد.

1101