اینزاگی پس از باخت ۵-۲ به اینتر: ترجیح می‌دهم اینگونه شکست بخوریم!

اینزاگی پس از باخت ۵-۲ به اینتر: ترجیح می‌دهم اینگونه شکست بخوریم!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم بنونتو که تیمش شب گذشته ۵-۲ به تیم اینتر باخت اعلام کرده ترجیح می‌دهد تیمش این گونه شکست بخورد زیرا گلزنی‌ آن‌ها نشان از قدرت هجومی بنونتو است.

به گزارش فوتبالی، پیپو اینزاگی پس از شکست تیمیش به خبرنگاران گفت: موقعیت های زیادی خلق کردیم  و توانستیم ۲ گل به اینتر بزنیم. یکی از بهترین تیم‌های اروپا. این گلزنی نشانه قدرت ما است.

اینزاگی در ادامه افزود: می‌دانستیم که ریسک وجود دارد که چند گل دریافت کنیم. تنها مسئله ای که باعث ناامیدی ما می‌شود این است که چند گل از گل‌هایی که دریافت کردیم قابل اجتناب و جلوگیری بود. باید بهتر شویم زیرا قطعا گل خوردن در ثانیه ۲۸ به ما کمکی نمی‌کند. می‌توانیم چیزهای زیادی یاد بگیریم و با چنین عقب نشینی و افولی بالغ شویم.

پیپو اینزاگی که شاگردانش هفته گذشته توانستند با یک کامبک فوق‌العاده سمپدوریا را  شکست دهند بابت قدرت هجومی تیمش خوشحال است. او به خبرنگاران گفته: من به شوخی این بازی را دوستانه می‌دانستم چون اطلاع داشتم که اینتر چقدر قوی است اما ترجیح می‌دهم این گونه ببازیم زیرا ثابت می‌شود می‌توانیم حمله کنیم و موقعیت‌های صد در صدی گل ایجاد کنیم. این که بدانیم اینتر به ما احترام گذاشته، به اعتماد به نفس ما و پیشروی‌مان کمک می‌کند. درباره آینده بنونتو احساس اطمینان دارم.

1101