کورتوا: هازارد از مصدومیتش ناراحت است

کورتوا: هازارد از مصدومیتش ناراحت است

خبرگزاری فوتبالی – کورتوا اعلام کرده ادن هازارد بابت مصدومیتش ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید شب گذشته توانست با حساب ۱-۰ وایادولید را شکست دهد. رئالی‌ها شب گذشته البته نمایش چندان قدرتمندی نداشتند و بابت برد باید مدیون وینیسیوس باشند. یکی از مهم‌ترین اخبار درباره این روزهای رئال اما نتایج این تیم نیست بلکه مصدومیت دوباره ادن هازارد است. اتفاقی که باعث شده کورتوا از ناراحتی هازارد از این بابت سخن بگوید.

کورتوا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: هازارد اندکی از مصدومیت تاثیر گرفته و ناراحت است. او به خوبی در این هفته تمرین می‌کرد و به دنبال بازگشت بود. مهارت‌های او در حال بازگشت بود. این مصدومیت یک عقب نشینی کوتاه است اما از ناحیه مچ پایش نیست.

تیبو کورتوا یکی از خوب‌های رئال مادرید در ۲ فصل اخیر بوده که شب گذشته هم توانست بدرخشد و با مهارهای خودش باعث برد شاگردان زیدان شود. این درخشش به حدی بود که زیدان هم پس از بازی از او تمجید کرد.

این دروازه‌بان بلژیکی در ادامه درباره بازی و عملکرد خودش افزود: می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. آن‌ها فصل گذشته برنامه ریزی کرده بودند تا با مساوی کنند. در نیمه آن‌ها خطرناک نبودند اما در نیمه دوم من مجبور شدم تا ۳ مهار خیلی خوب داشته باشم.

1101