گاسپرینی پس از برد ۴ گله مقابل لاتزیو: آتالانتا مدعی قهرمانی نیست!

گاسپرینی پس از برد ۴ گله مقابل لاتزیو: آتالانتا مدعی قهرمانی نیست!

خبرگزاری فوتبالی – سرمری تیم آتالانتا اعلام کرده تیم‌هایی مثل اینتر و یووه مدعی قهرمانی هستند و آتالانتایی‌ها با وجود بردشان خود را مدعی نمی دانند.

به گزارش فوتبالی، گاسپرینی پس از برد ۴-۱ مقابل تیم لاتزیو به خبرنگاران گفت: این تیم، تیمی است که خودش را باور می‌کند و به تعادلی رسیده که شخصیت بالایش در بازی‌های سخت را نشان می‌دهد. نیازی نیست یادآوری کنم فصل گذشته ما در این ورزشگاه ۳-۰ برنده شدیم اما ۳-۳ به تساوی رسیدیم. این بازی اما فرق داشت و بازیکنان متمرکز ماندند.

گاسپرینی در ادامه گفت: گل چهارم گومز فوق‌العاده بود. او کسی است که می تواند همه جا بازی کند و حالا هم در اوج قرار دارد. پاپو پر تلاش است و در لحظات مهم و تاثیرگذار باری می‌تواند تاثیرگذار باشد.ما گل‌های زیادی را هم با استفاده از کارهای تیمی به ثمر رسانده‌ایم. جاه طلبی تیم ما در هر بازیکن وجود دارد تا هیچ کدام دست از کار و تلاش نکشند. فکر می‌کنم به همین دلیل در چند سال اخیر پیشرفت کردیم.

سرمربی تیم آتالانتا درباره بازگشت ایلیچیچ به تمرینات گفت: شک داشتم او بتواند مانند قبل به تمرینات برگردد اما امروز باید بگویم بیش از قبل به او اطمینان دارم زیرا او قدم‌های بزرگی برداشته است. ما تا ماه ژانویه در هر هفته ۳ بازی انجام خواهیم داد بنابراین باید ترکیب‌مان را بیش از پیش چرخشی کنیم. می‌توانیم برای فتح سری آ بجنگیم؟ خیر! می‌توانیم بهتر شویم اما تیم‌هایی که می‌توانند درباره قهرمانی صحبت کنند اینتر، یوونتوس و ناپولی هستند.

1101