برایتون 0-3 منچستریونایتد؛ صعود دلچسب شیاطین سرخ مقابل یاران جهانبخش

برایتون 0-3 منچستریونایتد؛ صعود دلچسب شیاطین سرخ مقابل یاران جهانبخش

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد با پیروزی سه بر صفر مقابل برایتون به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در حضور 50 دقیقه ای علیرضا جهانبخش در ترکیب برایتون توانستند حریفشان را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهند. مک تومینای، ماتا و پوگبا گلهای تیم سولشر را به ثمر رساندند تا شیاطین سرخ در کنار منچسترسیتی، نیوکاسل، اورتون و تاتنهام تیم های راه یافته به یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس باشند. تکلیف سه تیم دیگر نیز پنجشنبه شب مشخص خواهد شد.

منچستریونایتد در یک بازی برتر توانست با قاطعیت مقابل یونایتد پیروز شود که گل زیبای پوگبا چاشنی بازی زیبایشان شد. بدین ترتیب برایتون در عرض یک هفته دو بار مقابل یونایتد شکست خورد. بازی بعدی شیاطین سرخ در مقابل تاتنهام در لیگ انگلیس در روز یکشنبه خواهد بود در حالی که برایتون باید شنبه به مصاف اورتون برود. اورتون در این فصل با هدایت آنچلوتی فصل بسیار خوبی داشته و تیمی قدرتمند و سرسخت به نظر می رسد.

از سویی اورتون نیز با نتیجه چهار بر یک در مقابل وستهام پیروز شد و صعود خود را به مرحله بعدی جام اتحادیه انگلیس نهایی کرد. دومینیک کالورت لوین هت تریک کرد در حالی که ریچارلیسون گل دیگری تیم آنچلوتی را در این بازی به ثمر رساند.

4125