طلب استقلال از پاختاكور و ماشاريپوف را پرسپوليس نقد كرد

طلب استقلال از پاختاكور و ماشاريپوف را پرسپوليس نقد كرد

خبرگزارى فوتبالى- ديدار پرسپوليس و پاختاكور ازبكستان در مرحله يك چهارم نهايى در حال برگزارى است.

به گزارش فوتبالى، پاختاكور در بازى مرحله يك هشتم نهايى ليگ قهرمانان موفق شده بود استقلال را شكست بدهد. پاختاكور در آن بازى در يك صحنه بحث برانگيز از اشتباه داور سود برد و يك ضربه پنالتى واضح براى استقلال گرفته نشد.

شيخ دياباته مهاجم استقلال كه در محوطه جريمه قصد داشت توپ را براى هم تيمى خود ارسال كند، ماشاريپوف بازيكن تاثير گذار پاختاكور توپ را با دست زد و اين صحنه از ديد احمد كاف داور آن ديدار مخفى ماند و عدم استفاده از سيستم كمك داور ويديويى در مرحله يك هشتم نهايى به ضرر نماينده ايران تمام شد.

با تصميم اى اف سى VAR از مرحله يك چهارم نهايى ليگ قهرمانان آسيا به كار گرفته شد و در نيمه اول بازى پرسپوليس و پاختاكور سيستم VAR به كمك نماينده ايران آمد.

در دقيقه ١٧ بازى پرسپوليس و پاختاكور بازهم ماشاريپوف نقش اول حساس ترين اتفاق بازى بود. شماره ٩ پاختاكور با يك تكل خشن روى پاى كمال كاميابى نيا يك صحنه دلهره آور را براى هواداران پرسپوليس ايجاد كرد و چيزى نمانده بود تا كاميابى نيا به شدت مصدوم شود اما كاميابى نيا شانس آورد دچار مصدوميت جدى نشد و بازى برگشت. 

البته ادهم المخادمه داور اين بازى ابتدا ماشاريپوف را با كارت زرد جريمه كرد اما كمك داور ويديويى و استفاده از سيستم VAR داور را مجاب كرد كه بازيكن پاختاكور را با كارت قرمز جريمه كند.

به اين ترتيب پرسپوليس طلب استقلال را از پاختاكور و ماشاريپوف نقد كرد.

9697