هافبک انگلیسی چلسی راهی لالیگا خواهد شد؟

هافبک انگلیسی چلسی راهی لالیگا خواهد شد؟

خبرگزاری فوتبالی - به گفته‌ی آ اس، والنسیا قصد دارد خط هافبک خود را تقویت کند و برای اینکار دنی درینک واتر از چلسی را زیر نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، در تابستانی که گذشت فران تورس از والنسیا راهی منچسترسیتی شد. رودریگو مورنو، فرانسیس کوکلن و دنی پارخو هم از والنسیا جدا شدند و اکنون این تیم به دنبال جذب بازیکن جدید است و می‌خواهد یک هافبک را به خدمت بگیرد و درینک واتر گزینه‌ی مناسبی برای آن‌ها به شمار می‌رود چرا که گزینه‌ی گران قیمتی نیست. درینک واتر جایگاه ثابتی در ترکیب چلسی ندارد و با آمدن فرانک لمپارد هم نتوانست در این تیم جایگاهی بدست بیاورد. او در تابستان 2017 از لستر به استمفوردبریج رفت و در 23 بازی برای چلسی قبل از حضور قرضی‌اش در برنلی و استون ویلا به میدان رفته است و در مجموع 6 بازی خارج از خانه داشته است. با آمدن تیاگو سیلوا به چلسی دیگر بعید به نظر می‌رسد که جایی برای درینک واتر در چلسی باشد و او مجبور به ترک لندن خواهد شد.

از طرفی با توجه به اینکه این فصل به یورو منتهی می‌شود، درینک واتر می‌خواهد راهی باشگاهی شود که بتواند بازی کند و والنسیا مقصد مناسبی به نظر می‌رسد تا شانس هایش را برای دعوت شدن به تیم ملی انگلیس داشته باشد.

1470