لیگ برتر، جدیدترین مقصد احتمالی مدافع یوونتوس

لیگ برتر، جدیدترین مقصد احتمالی مدافع یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی - به گفته‌ی اسپورت ایتالیا، نیوکاسل قصد دارد خط دفاعی خود را تقویت کند و برای اینکار دنیله روگانی از یوونتوس را زیر نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل در این تابستان به دنبال جذب یک مدافع است، آن‌ها پیش از این عمر کولی، مدافع سمپدوریا را هم زیر نظر داشتند و اکنون اولویت را به خرید دنیله روگانی داده‌اند و این بازیکن گزینه‌ی مناسبی برای آن‌ها به شمار می‌رود چرا که گزینه‌ی گران قیمتی نیست و شرایط سنی مناسبی هم دارد. روگانی جایگاه ثابتی در ترکیب یوونتوس ندارد و با آمدن آندره آ پیرلو هم نتوانست در این تیم جایگاهی بدست بیاورد. 

روگانی در حال حاضر 26 ساله است و از پنج سال پیش که از امپولی جدا شد، بیش از 100 بازی برای یوونتوس انجام داده و امیدوار است که بتواند برای جام ملت های اروپا در تابستان آینده در لیست تیم ملی ایتالیا قرار بگیرد. این مدافع در یووه بازیکنی ذخیره است و در کل فصل گذشته فقط در 11 بازی از ابتدا در ترکیب بیانکونری ها قرار گرفته است. او 7 بازی برای تیم ملی ایتالیا در فصل گذشته انجام داد.

با توجه به اینکه این فصل به یورو منتهی می‌شود، روگانی می‌خواهد راهی باشگاهی شود که بتواند بازی کند و نیوکسل مقصد مناسبی به نظر می‌رسد.

1470