ترکیب برایتون مقابل منچستریونایتد با حضور جهانبخش

ترکیب برایتون مقابل منچستریونایتد با حضور جهانبخش

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب برایتون و منچستریونایتد برای راهیابی به یک چهارم نهایی جام اتحادیه مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، برایتون با گلهایش در دو مرحله قبلی جام اتحادیه نقشی کلیدی را در صعود تیمش تا این مرحله ایفا کرده و حالا می تواند نقش مهمی را در مقابل یکی از غولهای فوتبال انگلیس داشته باشد. در حقیقت منچستریونایتد که در دو بازی اولش در لیگ انگلیس فقط سه امتیاز کسب کرده و شروع چندان مطلوبی نداشته، حالا باید در مقابل برایتون قرار بگیرد و تلاش کند به مرحله بعدی جام اتحادیه برسد. تورنمنتی که  حضور تاتنهام و مورینیو در مرحله یک چهارم نهایی آن قطعی شده است.

ترکیب برایتون با حضور علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی بدین شرح است: استیل، وایت، دانک، مک آلیستر، گراس،جهانبخش، برناردو، برن، ولتمان، گیوکرس، مولومبی.

از سویی منچستریونایتد نیز با هدایت سولشر با این ترکیب پا به زمین خواهد گذاشت: هندرسون، ویلیامز، لیندلوف، بایلی، دالوت، فرد، مک تومینای، جیمز، فن ده بیک، ماتا، ایگالو.

جهانبخش امیدوار است که با ادامه درخشش در جام اتحادیه بالاخره گراهام پاتر سرمربی برایتون را مجاب کند تا در بازیهای لیگ نیز به او فرصت بدهد و از این بازیکن استفاده کند. قطعا درخشش در مقابل تیمی نظیر یونایتد بیش از پیش مهاجم ایرانی را در کانون توجهات قرار خواهد داد.

4125