رسمی؛ هافبک برزیلی میلان راهی المپیک لیون شد

رسمی؛ هافبک برزیلی میلان راهی المپیک لیون شد

خبرگزاری فوتبالی - لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی، میلان را به مقصد المپیک لیون ترک کرد. پیش‌تر جدایی این بازیکن از میلان تایید شده بود اما هنوز این انتقال به طور رسمی اعلام نشده بود. در حقیقت این معامله در روز گذشته به سرانجام رسیده بود و هافبک برزیلی عصر امروز تست های پزشکی باشگاه میلان را با موفقیت پشت سر گذاشت و انتقالش به لیون رسمی شد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 23 ساله در ژانویه 2019 با مبلغ 38 میلیون یورو به علاوه پاداش هایی برای عملکرد از فلامینگو برزیل به میلان منتقل شد، اما هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند. او برای بدست آوردن جایگاهی در ترکیب میلان تلاش کرد و در 44 بازی برای روسونری‌ها تنها یک گل و سه پاس گل ثبت کرد. المپیک لیون به طور رسمی این انتقال را تایید کرد. پاکتا در میلان نتوانست آنطور که باید و شایط جایگاهی بدست بیاورد و باید دید که در لیون به چه شکل عمل خواهد کرد.

لوکاس پاکتا با مبلغ 21 میلیون یورو از میلان راهی المپیک لیون شده است و قراردادی پنج ساله با این باشگاه به امضا رسانده است تا رسما از فوتبال ایتالیا راهی فوتبال فرانسه شود. این بازیکن سابقه 11 بازی ملی را برای تیم ملی برزیل دارد و در این بازی ها موفق شده است 2 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر برساند.

1470