توصیه پیولی به هافبکی که از میلان خواهد رفت

توصیه پیولی به هافبکی که از میلان خواهد رفت

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که لوکاس پاکتا بزودی میلان را به مقصد لیون ترک خواهد کرد. استفانو پیولی ضمن تایید این قضیه برای او آرزوی موفقیت کرد و معتقد است که این بازیکن باید خودش را باور کند. پیولی در این باره گفت:"پاکتا باید خودش را باور کند."

به گزارش فوتبالی، استفانو پیولی انتقال لوکاس پاکتا به المپیک لیون را تأیید کرد و برای هافبک میلان آرزوی موفقیت کرد و گفت که:"او باید خودش را باور کند." انتظار می رود این بازیکن برزیلی به ازای 20 میلیون یورو از میلان راهی المپیک لیون شود.

پیولی در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود درباره او گفت:"من از او به خاطر تلاش هایش تشکر می کنم و برای او بهترین ها را آرزو می کنم. او در اینجا با مشکلاتی روبرو شد ، اما کیفیت لازم را دارد و به خوبی می‌تواند کارش را انجام دهد. او فقط باید خودش را باور کند."

این بازیکن 23 ساله در ژانویه 2019 با مبلغ 38 میلیون یورو به علاوه پاداش هایی برای عملکرد از فلامینگو برزیل به میلان منتقل شد، اما هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند. او برای بدست آوردن جایگاهی در ترکیب میلان تلاش کرد و در 44 بازی برای روسونری‌ها تنها یک گل و سه پاس گل ثبت کرد. انتظار می رود باشگاه لیون این انتقال را بزودی در یک کنفرانس مطبوعاتی رسما اعلام کند.

1470