نقی‌زاده: می‌خواهیم مردم رفسنجان را خوشحال کنیم

نقی‌زاده: می‌خواهیم مردم رفسنجان را خوشحال کنیم

خبرگزاری فوتبالی- هافبک جدید مس رفسنجان می‌گوید انگیزه زیادی دارد تا اتفاقات فصل گذشته را جبران کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، علیرضا نقی‌زاده هافبک جوان و باتجربه فوتبال ایران که بعد از عملکرد خوب در گسترش فولاد و تراکتور تبریز راهی سپاهان شده بود، در این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی نتوانست دوران طلایی اش را تکرار کند. این هافبک تکنیکی اما حالا با جدایی از طلایی پوشان اصفهان مسیر رفسنجان را در پیش گرفته و عضو تیم تازه لیگ برتری مس شده است.

نقی زاده که سهمیه لیگ برتر مس رفسنجان محسوب نمی‌شود، حالا انگیزه زیادی دارد تا بتواند بار دیگر توانایی هایش را به رخ بکشد. او در باره انتخاب مس رفسنجان گفت: «خوشحالم که به یک باشگاه خوب پیوسته‌ام. من چند پیشنهاد خوب دیگر هم از لیگ برتر داشتم اما می‌خواستم انتخاب درستی انجام بدهم و به تیمی بروم که اول بتوانم آرامش داشته باشم و بعد شرایط برای بازی کردنم مهیا باشد. امیدوارم بتوانم برای مس رفسنجان مثمرثمر باشم.»

وی ادامه داد: «تیم مس رفسنجان مدیریت خوبی دارد و از کادرفنی با دانشی هم بهره می‌برد. در نقل و انتقالات نیز فکر می‌کنم عملکرد نسبتا خوبی داشتیم و انشاالله در اولین فرصت حضور در لیگ برتر هواداران کرمانی و به خصوص مردم رفسنجان را خوشحال خواهیم کرد.»

هافبک مس درباره شرایط خودش تاکید کرد: «شرایط جسمانی خیلی خوبی دارم. من از مدت ها قبل آماده بازی کردن در ترکیب سپاهان بودم اما چون نامم از لیست تیم خارج شده بود نتوانستم بازی کنم. با این حال شرایط بدنی مناسبی دارد و شک نکنید که انگیزه زیادی دارم تا موفقیت های گذشته را تکرار کنم. امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و برای تیم جدیدم بازیکن موثری باشم.»

نقی زاده  در پایان افزود: ‌«فکر می‌کنم همه چیز برای موفقیت در مس رفسنجان مهیا است. مدیریت باشگاه تلاش زیادی انجام داده و انشاالله بتوانیم ترکیب خوبی داشته باشیم و روزهای موفقی را سپری کنیم.»

7474