پست اینستاگرامی مورینیو در تمجید از دایر: او یک نمونه است

پست اینستاگرامی مورینیو در تمجید از دایر: او یک نمونه است

خبرگزاری فوتبالی - ژوزه مورینیو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به تمجید از عملکرد اریک دایر پس از حضور خستگی ناپذیر این بازیکن در دو بازی در عرض 48 ساعت پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، دو تیم چلسی و تاتنهام شب گذشته در روزشگاه خانگی تاتنهام به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در وقت قانونی با تساوی 1 - 1 به پایان رسید و این شاگردان مورینیو بودند که در ضربات پنالتی برابر حریف پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه راه پیدا کردند. دایر پس از بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین به دلیل عملکرد بسیار خوب خود انتخاب شد. بازیکن تیم ملی انگلیس دو روز قبل در تساوی 1 - 1 برابر نیوکاسل نیز 90 دقیقه در میدان حضور داشت. در نیمه دوم شرایط عجیبی نیز برای او پیش آمد و در اواسط بازی از زمین خارج شد تا به سرویس بهداشتی برود. مورینیو با انتشار پستی از دایر که جایزه بهترین بازیکن میدان را در دست داشت در صفحه اینستاگرامش نوشت: " به تمام بازیکنانم افتخار می‎کنم اما او یک نمونه است. " 

مورینیو پس از بازی نیز از حضور دایر در میدان در تمام زمان هر دو بازی تقدیر کرده بود. تاتنهام باید روز پنج شنبه در مرحله انتخابی لیگ اروپا نیز به مصاف حریفی از رژیم اشغالگر قدس برود. 

1811