مدیربرنامه سابق مسی: اسپانیایی‌ها او را به تیم ملی دعوت کرده بودند

مدیربرنامه سابق مسی: اسپانیایی‌ها او را به تیم ملی دعوت کرده بودند

خبرگزاری فوتبالی – فابین سولدینی مدیربرنامه سابق لیونل مسی در یک گفت و گو افشا کرده لئو در آستانه بازی برای تیم ملی اسپانیا بوده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ به تیم زیر ۲۰ ساله‌های آرژانتین دعوت شده و سابقه بازی در تیم‌ ملی آرژانتین در رده‌های سنی پایین‌تر را ندارد. چیزی که دلیلش را مدیربرنامه‌های سابق مسی می داند.

سولدینی در گفت و گویی که مارکا از او منتشر کرده گفته: مسی به تیم جوانان آرژانتین دعوت نشد چون مسئولین تصور می‌کردند هیچ رقابتی در اسپانیا وجود ندارد و کار او آسان است. در آرژانتین شما مقابل تیم‌هایی چون ریورپلاته، نیولز اولد بویز بازی خواهید کرد. بارسونا هم در ان زمان مقابل لیدا (تیمی در کاتالونیا) بازی کرد و مثل همیشه هم برنده بود. این بار با ۵ گل. به همین دلیل مسئولین تصور کردند هیچ رقابت سختی وجود ندارد. در همان زمان اسپانیایی‌ها مسی را به تیم ملی دعوت کردند اما لئو می‌خواست برای تیم ملی آرژانتین بازی کند.

سولدینی در ادامه افزود: با لئو قرار گذاشتیم او هیچ نوشابه کوکا کولا (اسپانسر تیم ملی آرژانتین) را نخورد تا زمانی که تیم ملی آرژانتین او را دعوت کند. نزدیک به ۲ یا ۲ سال و نیم این کار ما ادامه داشت. من این کار را انجام دادم زیرا هم خود او به این کار مشتاق بود و هم از لحاظ سلامتی به نفع او بود. دو هدف را با یک تیر زدیم!

1101