آغاز به کار گروه فریدکین در رم؛ پدر رئیس شد، پسر نایب رئیس!

آغاز به کار گروه فریدکین در رم؛ پدر رئیس شد، پسر نایب رئیس!

خبرگزاری فوتبالی – دوران همکاری رم با مالکین جدید رسما آغاز شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه رم ایتالیا که در چند سال اخیر شرایط بدی در سری آ داشته و نزدیک به ۲ دهه از آخرین قهرمانی‌اش در سری آ می‌گذرد چندی پیش فروخته و به هولدینگ فریدکین واگذار شد.

در همین زمینه، روز گذشته جلسه‌ای بین اعضای گروه فریدکین برگزار شد تا مالکین، سمت‌های خود را بشناسند. ۹ نفر اعضای هیئت مدیر رم به نام‌های دن فریدکین، رایان فریدکین، گویدو فینگا، مارکوس واتس، اریک ویلامسون، آنالوارا موریرا دانکل، بندتا ناوارا، میرلا پلگرینی و اینس گاندینی هستند که هنوز رسما جلسه‌ای برگزار نکرده‌اند.

پست‌های مدیریتی هم به این ترتیب رونمایی شد. دن فریدکرین به عنوان ریاست باشگاه انتخاب شد. رایان فرید کین، پسر ۲۸ ساله (متولد سال ۱۹۹۲) دن فریدکین با پست نایب رئیس در باشگاه رم فعالیت می‌کند و گوید فینگا هم مدیرعامل (CEO) باشگاه رم خواهد بود.

رما پرس در این زمینه نوشته فریدکین‌ها (پدر  پسر) کار خود را رسما آغاز کرده اند و از همین حالا به دنبال یک مدیر ورزشی خوب برای سر و سامان دادن به تیم فوتبال هستند. همچنین این رسانه گزارش داده ممکن است رالف رانگنیک، سرمربی سابق لایپزیش در پست مدیریت ورزشی رم فعالیت کند. همچنین میشل امانالو، از مدیران سابق چلسی هم جزء نامزدهای حضور در این پست است.

1101