سرمربی تیم ملی اسلوواکی: ممکن است اشکرینیار از اینتر جدا شود

سرمربی تیم ملی اسلوواکی: ممکن است اشکرینیار از اینتر جدا شود

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم ملی اسلوواکی به خبرنگاران گفت به نظر می‌رسد میلان اشکرینیار روابط خوبی با کونته ندارد.

به گزارش فوتبالی، میلان اشکرینیار، مدافع کم حاشیه تیم اینتر که در چند سال اخیر همواره در ترکیب اصلی اینتر حضور داشته طبق اعلام پاول هاپال، سرمربی تیم ملی اسلوواکی رابطه خوبی با کونته ندارد و اخیرا خیلی هم با او صحبت نکرده اما چون در برنامه‌های تیم اینتر وجود دارد و به مدیران اینتر روی او حساب می‌کنند از اینتر نمی‌رود و در این باشگاه ایتالیایی باقی خواهد ماند.

طبق مصاحبه‌ای که Tuttomercatoweb منتشر کرده، هاپال گفته: اشکرینیار می‌گوید مربی‌اش با او اخیرا زیاد صحبت نکرده است. او ممکن است اینتر را ترک کند اما می‌داند که در برنامه‌های باشگاه حضور دارد و باید در این باشگاه بماند.

سرمربی ۵۱ ساله اسلوواکی که خودش هم سال‌ها در تیم‌های متعدد فوتبال بازی کرده و سابقه بازی برای تیم ملی چک و چکسلوواکی را در کارنامه خود دارد در ادامه گفت: در رابطه با تیم ملی هم باید بگویم که او آماده است. اشکرینیار به خوبی تمرین می‌کند و به نظر من هیچ مشکل بزرگی وجود ندارد.

گفتنی است تیم اسلوواکی هفته آینده با ایرلند و سپس اسکاتلند بازی خواهد کرد. این بازی‌ها در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی یورو و لیگ ملت‌های اروپا برگزار می‌شود.

1101