منچستریونایتد به دنبال خرید قرضی مهاجم رئال مادرید

منچستریونایتد به دنبال خرید قرضی مهاجم رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - بر اساس گزارشی که در آ اس منتشر شده است، منچستر یونایتد خواهان به خدمت گرفتن لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید، به طور قرضی است. به نظر می‌رسد که اوله گونار سولسشر این بازیکن را برای تیم خود مناسب می‌داند و می‌خواهد او را به جمع شاگردانش اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که لوکا یوویچ خودش ترجیح می‌دهد که در رئال مادرید و فوتبال اسپانیا بماند اما زیدان اعتقاد چندانی به او ندارد و ممکن است که با جدایی قرضی او موافقت کند. از طرفی اوله گونار سولشر می‌خواهد لوکا یوویچ را وارد منچستر کند و به قدرت خط حمله‌ی خود بیفزاید تا در فصل جدید لیگ برتر شانس بالایی داشته باشد. گفته می‌شود که شیاطین سرخ پیشنهادی را برای خرید قرضی لوکا یوویچ به رئال مادرید ارائه داده است و در صورت خرید قرضی او دستمزدش را به طور کامل پرداخت خواهد کرد و نیازی نیست که رئال مادرید بخشی از حقوق این بازیکن را بدهد.

گزارش های آ اس ادعا می کند که شیاطین سرخ در روزهای آینده روند مذاکرات با رئال مادرید را سریع تر خواهد کرد و در حال حاضر استارت آن را زده‌اند تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بتواند به توافق مورد نظر دست پیدا کند.

1470