عذرخواهی مسی از هواداران بارسلونا: اشتباهاتم را می‌پذیرم

عذرخواهی مسی از هواداران بارسلونا: اشتباهاتم را می‌پذیرم

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی کاپیتان بارسلونا تصمیم گرفت که پس از یک ماه به  حواشی ارسال فکس برای جدایی از بارسلونا پاسخ بدهد. مسی در نامه ای رسمی خواستار جدایی از بارسا شد هر چند که بعد از آن عقب نشینی کرد چرا که به گفته خودش نمی خواست وارد دعوای حقوقی با بارسلونا شود.

به گزارش فوتبالی، مسی که در یک ماه اخیر با انتقادهای شدید از جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا جنجال ساز شده بود، به نظر می رسد که حالا آرام تر شده است و با لحنی آرام اشتباهاتش را می پذیرد و به نوعی از هواداران بارسلونا عذرخواهی می کند. لئو در مصاحبه با اسپورت کاتالونیا گفت:" پس از اختلاف نظرهای بسیار، دوست دارم که به همه این بحث ها پایان بدهم. باید همه بارسایی ها با هم متحد شوند و به این فکر کنند که روزهای بهتری در راه است. اشتباهاتم را می پذیرم. اگر اختلافاتی وجود دارد برای ایجاد بارسلونای بهتر و قوی تر است."

مسی در ادامه پیام خود که به نوعی به معنی مصالحه موقت با مدیران بارسلوناست، نوشته است:" هیجان و اشتیاق تنها راه رسیدن به اهداف است. باید متحد باشیم و همه در یک جهت پارو بزنیم. دوست دارم پیامی را برای همه اعضا و همه بارسایی هایی بفرستم که من را دنبال می کنند. شاید برخی از آنها از چیزهایی که گفتم ناراحت شدند اما سعی می کنم که کارهایی انجام بدهم که به صلاح باشگاه است."

4125