جدیدترین پیشنهاد منچستریونایتد برای سانچو رد شد

جدیدترین پیشنهاد منچستریونایتد برای سانچو رد شد

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که منچستریونایتد نمی‌خواهد به این راحتی ها دست از تلاش برای جذب سانچو بردارد و مجددا برای جذب این بازیکن پیشنهادی را به سران دورتموند ارائه داده اما این پیشنهاد توسط باشگاه آلمانی رد شده است.

به گزارش فوتبالی، مدت هاست که منچستریونایتد به دنبال خرید وینگر انگلیسی دورتموند است اما هر بار و به طرق مختلف، باشگاه دورتموند به پیشنهادات شیاطین سرخ پاسخ منفی داده است. به گفته‌ی اسکای اسپورت آلمان، منچستریونایتد اخیرا پیشنهادی 80 میلیون یورویی به علاوه 20 میلیون متغیر بر اساس عملکرد، برای جذب جیدون سانچو به دورتموند داده است اما این پیشنهاد توسط سران دورتموند رد شده است تا باز هم در مقابل پیشنهادات شیاطین سرخ بایستند و نشان دهند که می‌خواهند وینگر انگلیسی را برای فصل جدید در باشگاه نگه دارند.

اکنون با رد شدن مجدد پیشنهاد منچستریونایتد برای جیدون سانچو به نظر می‌رسد که باشگاه انگلیسی باید به دنبال جذب گزینه های دیگری باشد و بیش از این وقت خود را برای جذب ستاره‌ی دورتموند تلف نکند. به تازگی بازیکنانی مثل ادینسون کاوانی و عثمان دمبله به منچستریونایتد لینک شده‌اند و باید دید که در نهایت این باشگاه موفق به جذب کدام بازیکن برای تقویت خط حمله‌اش خواهد شد.

1470