نگاهی به اوضاع مهاجمان رئال مادرید؛ همه می‌مانند؟

نگاهی به اوضاع مهاجمان رئال مادرید؛ همه می‌مانند؟

خبرگزاری فوتبالی - به گفته‌ی مارکا، رئال مادرید در این پنجره نقل و انتقالات مجبور به فروش هیچ کدام از چهار مهاجمش نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما مهاجم اول رئال مادرید است و هیچ کدام از چهار مهاجم دیگر نمی توانند جای او را در ترکیب اصلی زین الدین زیدان بگیرند. بورخا مایورال، مهاجم 23 ساله ، در لوانته 8 گل در لالیگا به ثمر رسانده و وارد آخرین سال قرارداد خود با رئال مادرید شده است. این مهاجم در 31 بازی برای رئال مادرید هفت گل به ثمر رسانده اما سه فصل از چهار فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم های دیگر سپری کرده است. مایورال در 21 بازی برای ولفسبورگ در فصل 17-2016 دو گل به ثمر رساند. این اسپانیایی در 67 بازی برای لوانته 13 گل به ثمر رسانده و در تابستان امسال به جمع مادریدی ها بازگشته است.

یوویچ در تابستان گذشته با قراردادی 60 میلیون یورویی از فرانکفورت راهی رئال شد و در حال حاضر در تلاش است تا بتواند جایگاهی در ترکیب رئال مادرید بدست بیاورد. ماریانو دیاز، مهاجم دومینیکنی هم فصل گذشته فقط 5 بار به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد، هر چند که او در همین مدت کم گل‌های مهمی مثل گلش در الکلاسیکو را به ثمر رساند. ماریانو قبل از بازگشت به رئال مادرید در سال 2018 ، 21 گل در همه مسابقات برای المپیک لیون به ثمر رسانده بود.

1470