رونمایی سرمربی بارسلونا از اسطوره، ترانه و غذای محبوبش

رونمایی سرمربی بارسلونا از اسطوره، ترانه و غذای محبوبش

خبرگزاری فوتبالی - زیاد مرسوم نیست که لبخند کومان را ببینیم اما بالاخره در چالش 90 ثانیه، این اتفاق رخ داد. تست سریعی که توسط سایت رسمی بارسلونا از برخی از بازیکنان و کارمندان باشگاه گرفته می شود.

به گزارش فوتبالی، کومان در این یک دقیقه و نیم مجبور که خیلی سریع به سوالات جواب بدهد. قهرمان بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی در این پرسش و پاسخ گفت که غذای محبوبش "پائیا" (نوعی غذای سنتی اسپانیایی با برنج و مرغ یا گوشت) است. کومان به درستی سوالات که به زبان انگلیسی بودند را نمی فهمید و به همین خاطر کلا به چهار پرسش دیگر جواب داد.

در این چالش جالب، کومان اعلام کرد که صبح ها ساعت 7:30 بیدار می شود. سرمربی بارسلونا اعلام کرد که اسطوره فوتبالی خود در کودکی، یوهان نیسکنز ستاره سابق تیم ملی هلند بوده است و ترانه محبوبش هم ترانه هلندی Ein Beetje Werliefd (به معنی "کمی عاشقی") از آندره هازس بوده است. کومان همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیمش گفت که "بهترین" تا این گونه از کاپیتان بارسلونا تمجید کند.

بارسلونا اولین بازی خود زیر نظر کومان را با پیروزی پرگل و درخشان مقابل ویارئال آغاز کرد و حالا به دنبال ادامه همین روند است.

4125