ادامه درمان شوماخر در ویلای سابق مدیر رئال مادرید

ادامه درمان شوماخر در ویلای سابق مدیر رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - مایکل شوماخر راننده سابق فرمول یک این روزها برای درمان به ویلای خانوادگی در منطقه مایورکا رفته است و تصمیم گرفته است که به ادامه درمان به ویلایی برود که همسرش کورینا در سال 2017 از فلورنتینو پرز، مدیر رئال مادرید خریده بود.

به گزارش فوتبالی، شوماخر در سال 2013 در حین انجام ورزش اسکی در سوئیس دچار سانحه شد و بعد از آن مدتی در کما بود و هنوز بهبود نیافته است. البته خانواده اش می گویند که در حال حاضر هر چند که نمی تواند حرف بزند اما از طریق چشمانش ارتباط برقرار می کند.

عمارت شیک خانواده شوماخر که "ویلا یاسمین" نام دارد، دو استخر، یک حیاط بزرگ، ایستگاه هلیکوپتر و چشم انداز به دریا دارد. این ویلا که 15 هزار متر مربع مساحت دارد، در سال 2017 با مبلغی در حدود 30 میلیون یورو توسط فلورنتینو پرز به وی فروخته شد. مدیر رئال مادرید پس از فوت همسرش تصمیم گرفت که این ویلا را بفروشد و خانواده شوماخر مالک فعلی آن هستند.

در حقیقت همسر شوماخر تمامی تجهیزات بیمارستان را در خانه اش مهیا کرده است تا روند درمان همسرش در ویلایی ادامه پیدا کند که به شدت خوش آب و هواست. شوماخر یکی از بهترین رانندگان تاریخ فرمول یک به شمار می رود.

4125