مهاجم تازه وارد یوونتوس صاحب سومین فرزندش شد

مهاجم تازه وارد یوونتوس صاحب سومین فرزندش شد

خبرگزاری فوتبالی - آلوارو موراتا مهاجم تازه وارد یوونتوس و همسرش آلیس کمپلو صاحب سومین فرزندشان شدند و همان طور که قبلا گفته بودند نام "ادواردو" را برایش انتخاب کردند. موراتا درست چند روز پس از نهایی شدن انتقالش به تورین، در ایتالیا صاحب فرزند جدید خود شد و با عضو جدید خانواده اش عکس گرفت.

به گزارش فوتبالی، موراتا تصویری از خودش با فرزند تازه متولد شده خود عکس گرفته است و در پیامی نوشته است:" ادواردو موراتا کمپلو متولد 29-9-2020. به دنیا خوش آمدی پسر. مادر و بچه هر دو حالشان خوب است. آلیس کمپلو بی نظیر هستی. ممنون که باعث شدی تا برای یک روز دیگر شادترین مرد دنیا باشم. دوستتان دارم."

موراتا و همسرش آلیس صاحب دوقلوهای دیگری به نام لئوناردو و الساندرو بودند که در ماه ژولای دو ساله شدند و حالا صاحب سومین فرزند خود شدند. البته بسیاری از دوستان و هم تیمی های فعلی و سابق موراتا به او تبریک گفتند، از مارسلو گرفته تا دخیا، دیبالا ، کارواخال و همچنین فرناندو ورداسکو، تنیسور اسپانیایی. آلوارو و آلیس در دوره قبلی حضور موراتا در یوونتوس با هم آشنا شدند و بعد از آن با هم در ایتالیا ازدواج کردند. در حقیقت رابطه عاشقانه این زوج در تورین آغاز شد و حالا دوباره می توانند در همین کشور بازی کنند. مهاجم تیم ملی اسپانیا اخیرا اولین بازی خود را در ترکیب یوونتوس به عنوان زوج کریستیانو رونالدو داشته است.

4125