جدیدترین گزینه بارسلونا برای خط حمله: مهاجم اسبق رئال مادرید

جدیدترین گزینه بارسلونا برای خط حمله: مهاجم اسبق رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا اگر می خواهد خط حمله اش را تقویت کند فقط شش روز فرصت دارد. کومان می خواهد برای لوئیز سوارز جانشین خریده شود که ممفیس دیپای مهاجم هلندی لیون گزینه محبوبش است اما جذب این مهاجم سخت شده است. در چنین شرایطی به نظر می رسد که بارسا گزینه های دیگری را زیر نظر گرفته است که یکی از آنها رائول دی توماس مهاجم سابق آکادمی رئال مادرید است که در حال حاضر در تیم اسپانیول در لیگ دسته دو اسپانیا توپ می زند و البته یکی از بهترین بازیکنان تیمش است.

به گزارش فوتبالی، مطبوعات کاتالونیا گزارش داده اند کومان از خرید دی وماس استقبال کرده است و بدش نمی آید که این مهاجم که تجربه حضور در بنفیکا و رایو وایکانو را هم دارد، به خدمت بگیرد. اسپانیول طبیعتا به عنوان تیمی که به لیگ دسته دو اسپانیا سقوط کرده به درآمدزایی نیاز دارد. دی توماس در حال حاضر دومین بازیکن پردرآمد لیگ دسته دو اسپانیاست که رقم انتقالش 60 میلیون یوروست اما بارسلونا بعید است که چنین مبلغی بپردازد.

دی توماس در آخرین بازی خود در لیگ دسته دو اسپانیول در پیروزی مقابل اوویدو دو گل به ثمر رساند. این بازیکن حالا فرصت بزرگی دارد تا به بارسا ملحق شود و در نیوکمپ خودی نشان بدهد.

4125