غیبت کفاشیان در آخرین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال

غیبت کفاشیان در آخرین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال

خبرگزاری فوتبالی- ظاهرا نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در جلسه هیات رئیسه این فدراسیون حضور نداشته است.

به گزارش فوتبالی، در جلسه ای که سه روز پیش در فدراسیون فوتبال با حضور اعضای هیات رئیسه برگزار شد، علی کفاشیان نایب رئیس اول این فدراسیون در این جلسه حضور نداشت.

علی کفاشیان در شرایطی به فدراسیون فوتبال برگشته که مدیران فدراسیون مواضع متفاوتی درباره رئیس اسبق این مجموعه دارند و ظاهرا تنی چند از اعضای هیات رئیسه هنوز موافق بازگشت او به فدراسیون فوتبال نیستند. البته دلیل این ماجرا را باید از اعضای هیات رئیسه پرسید اما هر چه هست این سوال ایجاد می شود که آیا کفاشیان به این جلسه دعوت شده بود و در آن شرکت نکرده بود یا اعضای هیات رئیسه برای برگزاری جلسه به او خبر نداده اند.

بعید به نظر می رسد فرضیه اول در این باره درست باشد، با توجه به شرایط حساس این روزهای فدراسیون و بحث تایید اساسنامه و برگزاری انتخابات، اگر کفاشیان به این جلسه دعوت می شد مطمئنا شرکت می کرد.

خبرگزاری فوتبالی تا زمان تنظیم این خبر تلاش زیادی انجام داد تا با علی کفاشیان گفت و گویی در این رابطه انجام دهد اما کفاشیات ترجیح داد پاسخگوی تماس نباشد. کفاشیان چند روز پیش در گفت و گویی با رسانه "آخرین خبر" صحبت های جنجالی را درباره وضعیت فوتبال ایران و رئیس آینده فدراسیون فوتبال انجام داد، اعلام کرده بود نامه ای که از سوی اعضای هیات رئیسه، تهدید فیفا مبنی بر تعلیق فوتبال ایران، تلقی شده به فدراسیون فوتبال رسیده و او به اعضا گفته برای پاسخ دادن به این نامه دو سه هفته ای وقت بگیرند. 

یک ماجرای دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد. آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جنبه رسمی نداشته و به همین دلیل شاید کفاشیان در آن حضور نداشته است.

7655