قلیچ: بازی با تیم‌های عربستانی سخت‌تر بود/ لک لیاقت پیراهن پرسپولیس را دارد

قلیچ: بازی با تیم‌های عربستانی سخت‌تر بود/ لک لیاقت پیراهن پرسپولیس را دارد

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل پاختاکور داریم البته به نظرم بازی با تیم‌های عربی سخت‌تر بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، وحید قلیچ در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور اظهار داشت: بازی سختی مقابل این تیم داریم البته به نظرم بازی با تیم‌های عربی سخت‌تر بود، اما بچه‌ها با رشادت‌هایی که در بازی‌های آسیایی به نمایش گذاشتند نشان دادند توانایی شکست این تیم را دارند، چون پرسپولیس در بهترین فرم خود قرار دارد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این مدت بازی‌های سختی داشت مخصوصاً دیدار با السد که نمایش خوبی داشت و موفق شد این تیم را شکست دهد. السد تیم قدرتمندی بود و فکر می‌کنم پرسپولیس از این تیم آنالیز خوبی داشت و بازیکنان جدید مقابل السد بهتر از روز‌های دیگر بازی کردند.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در خصوص عملکرد لک عنوان کرد: لک از زمانی که در صبا باطری حضور داشت گلر خوبی بود و خوشحالم که به تیم اضافه شده است. وقتی این بازیکن خریداری شد خیلی‌ها انتقاد کردند، اما معتقد بودم او دروازه‌بان بسیار خوبی است و نشان داد می‌تواند سنگربان خوبی برای پرسپولیس باشد، فقط نمی‌دانم مشکل کجاست که هر دروازه‌بانی به پرسپولیس می‌آید ضعیف می‌شود؛ امیدوارم این اتفاق برای لک رخ ندهد.

7474