انتقاد پیرلو از بازیکنان یوونتوس: از رونالدو یاد بگیرید!

انتقاد پیرلو از بازیکنان یوونتوس: از رونالدو یاد بگیرید!

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس در بازی اخیر خود در لیگ ایتالیا در مقابل رم به تساوی با نتیجه دو بر دو رضایت داد که البته به نظر می رسد پیرلو سرمربی تیم تمرینی از عملکرد تیمش راضی نیست.

به گزارش فوتبالی، پس از پیروزی یوونتوس مقابل سمپدوریا تمجیدهای زیادی از بازی این تیم صورت گرفت اما رسانه های ایتالیا از این مربی انتقاد کردند چرا که اعتقاد دارند که او ترکیب مناسبی را نچیده است و همین باعث شده تا تورینی ها در نیمه اول عملکرد بدی داشته باشند. البته هر چند که یووه نمایش خوبی نداشت اما دو گل رونالدو باعث شد تا شکست نخورند و بازی را با یک امتیاز به پایان برسانند.

رونالدو در مقابل رم در ابتدا با ضربه سر گلزنی کرد و بعد از آن با ضربه سری تماشایی توانست پرواز بلندی داشته باشد و گل بزند. البته تورینی ها خوش شانس بودند که در این بازی ژکو مهاجم بوسنیایی رم دقت کافی را نداشت تا گلهای دیگری را به ثمر برساند.

پیرلو از عملکرد بازیکنان یوونتوس در مقابل رم راضی نبود. نشریه توتواسپورت در شماره امروز خود گزارش داده است که پیرلو در پایان بازی از بازیکنانش گلایه کرده و با اشاره به اخراج ربیو گفته است:" از رونالدو یاد بگیرید. با ده بازیکن حتی بیشتر از زمانی که یازده نفره بودیم، می دوید. او بیشترین تلاش را برای تیم داشت."

یوونتوس در دو بازی اول خود در لیگ ایتالیا چهار امتیاز کسب کرده است و پیرلو می داند که هواداران نه تنها به دنبال قهرمانی در لیگ ایتالیا هستند بلکه می خواهند قهرمان اروپا شوند. تورینی ها هفته آینده بازی حساسی با ناپولی خواهند داشت که نقش رونالدو که در دو بازی اولش سه گل زده، خیلی مهم است.

4125