وطنخواه: پرسپولیس بهترین بازی‌اش را در چند دهه اخیر انجام داد

وطنخواه: پرسپولیس بهترین بازی‌اش را در چند دهه اخیر انجام داد

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت و سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از زمانی که من از پرسپولیس رفتم، هیچگاه بازی به این خوبی از این تیم ندیده بودم و بهترین بازی‌اش را در چند دهه اخیر انجام داد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، رضا وطنخواه با اشاره به برتری تیم فوتبال پرسپولیس برابر السد در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از زمانی که به عنوان مربی از پرسپولیس جدا شدم به خاطر استرس و فشاری که وجود داشت هیچگاه نتوانستم یک مسابقه این تیم را به صورت کامل تماشا کنم. دیدار برابر السد تنها مسابقه‌ای بود که بعد از سالها توانستم به طور کامل ببینم و به جرأت می‌توانم بگویم که از زمانی که از پرسپولیس رفتم تا به امروز هیچگاه عملکردی به این خوبی و بی نقصی از این تیم ندیده بودم.

وی افزود: تیم بسیار عالی و بی نقص بازی کرد و به تنها روشی که می شد مقابل تیم قدرتمند و خوب السد نتیجه گرفت هم این سبکی بود که کادر فنی برای این مسابقه در نظر گرفته بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان واقعا از جان مایه گذاشتند و عملکرد آنها قابل تحسین بود آنها با غیرت بازی کردند و نشان دادند که می‌توانند به عناوین بزرگی دست پیدا کنند. واقعاً باید به این کادر فنی و بازیکنان تبریک گفت چرا که آنها آبرو و افتخار فوتبال ایران بودند و توانستند به خوبی از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کنند.

وی گفت: برانکو پایه گذار این موفقیت‌های پرسپولیس بود اما ادامه روند موفقیت خیلی مهم بود که با حضور یحیی گل‌محمدی به خوبی این اتفاق افتاد و تیم توانست همچنان روی ریل موفقیت حرکت کند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد رویارویی با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها تصریح کرد: همه تیم‌هایی که در این مرحله حضور دارند تیم های خوبی هستند اما فکر می‌کنم قرعه به مراتب مناسب‌تری به پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها خورد و این تیم باید به مصاف با پاختاکور برود. البته نباید بازیکنان به هیچ وجه فریب پیروزی برابر السد را بخورند و مغرور شوند و باید همین روند را ادامه دهند تا بعد از چند سال یک قهرمانی برای ایران در آسیا رقم بخورد. هر چند بازیکنان تجربه کافی را برای حفظ روند خوب خود دارند.

وطنخواه در پایان تصریح کرد: اگر پرسپولیس بتوانند مانند السد با برنامه و خوب بازی کند به طور حتم تیمی در آسیا نمی‌تواند مقابل آن ایستادگی کند و خطرساز شود و با همین روند قهرمان آسیا خواهیم شد.

6641