کونته: اینزاگی هم مثل من به فوتبال اعتیاد دارد/ به فوتبال هجومی ادامه می‌دهیم

کونته: اینزاگی هم مثل من به فوتبال اعتیاد دارد/ به فوتبال هجومی ادامه می‌دهیم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم اینتر پیش از دیدار مقابل بنتونتو به بیان شرایط تیمش پرداخت و از سرمربی حریف تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از دیدار اینتر مقابل بنونتو گفته: انتظار یک بازی سخت از همه لحاظ را دارم. سال گذشته آن ها یک قهرمانی بسیار خوب داشتند و به خوبی برنده شدند. مربی آن‌ها برای چندین سال هم تیمی من بوده و کارش را عالی انجام می‌دهد. لحظات بسیار زیادی را با هم شریک بوده‌ایم و او هم مانند من به فوتبال اعتیاد دارد. او مطالعه داشته و اماده است. برای پیپو خوشحالم. تیم او شخصیتش را نشان داده. آن‌ها شایسته بازی که بردند، بودند.

سرمربی تیم اینتر در ادامه  گفت: در مقایسه با فصل گذشته چند بازیکن ما را ترک کرده‌اند و  چند نفر به تازگی به صورت قرضی اضافه شده‌اند. صحبت درباره نقل و انتقالات؟ مدیران باید به این سوالات پاسخ دهند. تمام مربیان نمی‌توانند برای بسته شدن بازار صبر کنند. تا زمانی که این بازار باز باشد اخبار می‌تواند آرامش بازیکنانی که نیاز به ثبات دارند را از بین ببرد.

سرمربی تیم اینتر درباره بازی قبل‌شان گفت: بازی را بسیار دوست داشتم و به بازیکنان هم این مسئله را گفتم. در حمله خوب بازی کردیم اما دفاع پر تنش بود. در برخی زمینه‌ها تعادل درستی نداشتیم. هر چه جلوی زمین بیشتر گزینه ایجاد کنیم غیرقابل پیش بینی‌تر خواهیم بود. غایبین هیچ ربطی به آن نداشتند و من از بازی شنبه لذت بردیم. باید بهتر عمل کنیم. خارج از ایتالیا هم سیتی و بایرن گل‌های زیادی می‌زنند زیرا فوتبالی هجومی ارائه می‌دهند. به ارائه فوتبال جذاب‌مان ادامه می‌دهیم اما باید مراقب دفاع باشیم.

1101