زیدان: همین حالا هم بازیکنان زیادی داریم/ از VAR سود می‌بریم؟ صحبتی ندارم!

زیدان: همین حالا هم بازیکنان زیادی داریم/ از VAR سود می‌بریم؟ صحبتی ندارم!

خبرگزاری فوتبالی – زین‌الدین زیدان پیش از دیدار مقابل وایادولید به بیان صحبت‌هایش در خصوص شرایط این روزهای رئال ماردید پرداخت.

به گزارش فوتبالی، زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل وایادولید به خبرنگاران گفته: هر کس می‌تواند هر نظری بدهد اما من در حال حاضر بهترین بازیکنان را دارم و چنین چیزی همیشه در باشگاهی مانند رئال مادرید اتفاق می‌افتد. بازار نقل و انتقالات تا ۵ اکتبر باز است. ما همین حالا هم بازیکنان زیادی داریم و شما می‌خواهید باز هم بازیکن جدید اضافه شود؟ برای چه؟ همه خوب هستند و من واقعا خوشحال هستم.

زیدان در ادامه گفت: ادن هازاد حرفه‌ای نیست؟ فکر نمی‌کنم اینگونه باشد. او می‌تواند حرف بزند اما می‌خواهد بازی‌اش را انجام بدهد. او مشکل بزرگی دارد که مدت ها است او را آزار می‌دهد. فصلی طولانی خواهیم داشت و او هم می‌خواهد در کنار هم تیمی‌هایش باشد. جدایی مایورال و لوکا یوویچ؟ به این سوال پاسخ نمی‌دهم. روی تمام بازیکنانی که با تیم اصلی قرارداد دارند حساب می‌کنم. چرا به وینیسیوس و رودریگو کمتر بازی می‌دهم؟ این سوال من را به خنده می‌اندازد.آسان است که هر نفر نظری بدهد اما من هر روز با بازیکنان در ارتباط هستم. آیا وینیسیوس در ۳۴ درصد از بازی‌های فصل حضور پیدا می‌کند؟ دیگری در ۳۲ درصد و یک نفر دیگر ۳۱ درصد؟ این واقعیت باشگاه است و کسانی بیشتر و کمتر بازی خواهند کرد.

سرمربی تیم رئال مادرید در ادامه افزود: مي‌خواهم برنده باشم و چیزی که در رسانه‌ها گفته می‌شود کمکی  نمی‌کند. در هر بازی باید ۱۱ بازیکن انتخاب شود و من این بازیکنان را تا زمانی که اینجا هستم انتخاب می‌کنم. اگر اینجا نبودم هر کاری خواستم انجام می‌دهم. امیدوارم منظورم را متوجه شده باشید. ما از VAR سود می‌بریم؟ بابت انتقاد از موفقیت‌مان شگفت زده شدم. درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم. هر کسی می‌تواند نظرش را بدهد. می‌خواهیم تنها روی کارمان تمرکز داشته باشیم.

1101