استقبال رئیس اتلتیکو مادرید از حضور مسی کنار سوارز در این تیم

استقبال رئیس اتلتیکو مادرید از حضور مسی کنار سوارز در این تیم

خبرگزاری فوتبالی – سرزو، رئيس باشگاه اتلتیکو مادرید بدش نمی‌آید لیونل مسی به جمع بازیکنان دیگو سیمئونه اضافه شود.

به گزارش فوتبالی،انریکه سرزو، رئيس باشگاه اتلتکیو مادرید درباره احتمال بازی کردن دوباره مسی در کنار سوارز به Cadena Cope گفته: اگر در زندگی چیزی را بخواهید و به آن تمایل داشته باشید رسیدن به آن ممکن است. اگر مسی بخواهد کنار سوارز بازی کند من همان حرفی را می‌زنم که در تبلیغات El Almendro درباره شیرینی نوقا گفته می‌شود یعنی «بگذارید برای جشن کریسمس به خانه بیاید».

سرزو در ادامه با تشکر از بارتومئو گفت: درباره امضای قرارداد با سوارز همه چیز عالی و کامل پیش رفت. بارتومئو یک دوست خوب و یک رئيس بزرگ است. در حال حاضر اوضاع در بارسلونا به خوبی پیش نمی‌رود اما او همانطور که باید، عمل کرده و چیز دیگری اتفاق نیفتاده است. امضای قرارداد پیچیده نبود و بازیکن دوست داشت جایی باشد که دوست دارد بازی کند.

مدیر روخی بلانکو در ادامه درباره شرایط نقل و انتقالاتی اتلتیکو افزود: کاستا بازیکنی است که اتلتیکو مادرید به آن نیاز دارد. فصل طولانی است و نباید مسائل را پیچیده کرد. فکر نمی کنم تغییری در اتلتیکو بوجود بیاید. شرایط کاوانی با سوارز یکی نیست. او بازیکن خوبی است اما همه چیز متفاوت است.  بخاطر من یا برادرش نبود که او به اتلتیکو نیامد.

1101