پاراتیچی درباره انتقال موراتا: ۲۴ ساعته همه چیز تغییر کرد!

پاراتیچی درباره انتقال موراتا: ۲۴ ساعته همه چیز تغییر کرد!

خبرگزاری فوتبالی – یوونتوسی‌ها ۲۴ ساعت پیش از پیوستن موراتا به یووه در حال نهایی کردن انتقال ژکو بودند اما این اتفاق رخ نداد تا در نهایت موراتا به یووه بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، فابیو پاراتیچی، از مدیران تیم یوونتوس اعلام کرده یووه ۲۴ ساعت پیش از امضای قرارداد با موراتا در آستانه امضای قرارداد با ادین ژکو بوده است. این مهاجم بوسنیایی از لیست اولین بازی رم در سری آ که مقابل ورونا برگزار شد هم خط خورده بود زیرا همه تصور می‌کردند او به یوونتوس خواهد پیوست اما این اتفاق رخ نداد.

در همین زمینه سایت juvefc نوشته پاراتیچی اعتراف کرده دقیقا ۲۴ ساعت پیش از انتقال موراتا به یوونتوس آن‌ها در حال نهایی کردن انتقال ژکو بودند اما مشکلاتی که در راه انتقال میلیک به رم پیش آمد باعث شد ژکو به یووه نرود زیرا میلیک پیشتر دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی بوده و مدیران رم نمی‌توانستند روی سلامتی کامل او حساب کنند و تصمیم گرفتند ژکو را در رم نگه دارند.

پاراتیجی به اسکای اسپورت گفته: معامله بر سر انتقال ژکو تقریبا در آستانه اتمام بود. باید صادقانه بگویم. ناگهان مسئله میلیک پیش آمد و ما فرصت امضای قرارداد با موراتا را پیدا کردیم و ما هم موراتا را دوست داریم. در بازار نقل و انتقالات همه چیز می‌تواند ظرف ۲۴ ساعت تغییر کند.

1101