ناظم الشریعه: با بازیکن جوان به مصاف ازبکستان می رویم

ناظم الشریعه: با بازیکن جوان به مصاف ازبکستان می رویم

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با بازیکن جوان آخرین اردوی خود را تهران برگزار می کنیم و سپس راهی ازبکستان می شویم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محمد ناظم الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و اعزام این تیم به ازبکستان اظهار داشت: طبق هماهنگی کمیته فوتسال قرار است با تیم ملی ازبکستان دو بازی دوستانه داشته باشیم و به همراه تیم ملی فوتبال با یک پرواز چارتر به آن کشور می‌‌رویم . البته طبق تصمیم کادر فنی با تیم جوان به این رقابت ها می رویم. سعی داریم نفرات نهایی به جام ملت‌های آسیا را از همین جوانان انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: جا دارد از داود پرهیزکار ریاست کمیته فوتسال قدردانی کنم که توانسته با توجه به شرایط سخت شیوع ویروس کرونا برای تیم ملی بازی دوستانه‌‌‌ای قبل از جام ملت‌ها  با تیم ملی ازبکستان در نظر بگیرد واقعا در این شرایط، برگزاری بازی تدارکاتی خیلی سخت بود و کشورها مخالفت می‌‌‌‌کنند.

ناظم الشریعه گفت: آخرین اردوی خود را قبل از اعزام به ازبکستان از 12 مهر در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌کنیم و نفرات دعوت شده به این اردو علیرضا رفیعی، مسلم اولاد قبا، فرهاد توکلی ،مهدی کریمی، علیرضا عسکری، میثم خیام، اصغر حسن زاده، محمدرضا سنگ سفیدی، علی ابراهیمی، سالار آقا پور، طاها نعمتیان، سپهر محمدی، محمد شجری، مسعود محمدی هستند.

6641