مغانلو: در ایران 4،5 برابر سانتاکلارا پول می گرفتم/ با طارمی مشورت کردم

مغانلو: در ایران 4،5 برابر سانتاکلارا پول می گرفتم/ با طارمی مشورت کردم

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم تیم سانتاکلارای پرتغال گفت: اگر می خواستم به مسائل مالی فکر کنم می‌توانستم 4،5 برابر قراردادم در سانتاکلارا در ایران پول بگیرم.

به گزارش فوتبالی، شهریار مغانلو درباره حضور خود در تیم سانتاکلارای پرتغال اظهار داشت: درباره پیشنهاد این باشگاه فکر و تحقیق کرده و در نهایت سانتاکلارا را انتخاب کردم. این تیم مربی باشخصیت و کاربلدی دارد و می‌خواهم از اینجا به آنچه دلم می‌خواهد برسم.

وی درباره اینکه آیا به جز سانتاکلارا از تیم‌های خارجی دیگر پیشنهاد داشته است، گفت: تیم‌هایی از قطر،بلژیک و پرتغال به من پیشنهاد دادند ولی خودم سانتاکلارا را انتخاب کردم. دوست دارم در این تیم برای کشورم بازیکن خوبی باشم و به آنچه در ذهن دارم دست یابم.

مهاجم جدید تیم سانتاکلارای پرتغال درباره مبلغ قراردادش با این باشگاه توضیح داد: اگر می خواستم به مسائل مالی فکر کنم می‌توانستم 4-5 برابر قراردادم در سانتاکلارا در ایران پول بگیرم ولی این موضوع برای من مهم نبود و فقط می‌خواهم به اهدافم برسم.

مغانلو درباره اینکه آیا با بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ پرتغال برای حضور در این کشور صحبت کرده بود، گفت: با مهدی طارمی در باره شرایط لیگ پرتغال صحبت کرده و مشورت خوبی از وی گرفتم. البته با امیر عابدزاده صحبتی نداشتم. در نهایت پس از تحقیق هایی که انجام دادم، تیم جدید خود را انتخاب کردم.

وی درباره پیشنهاد برخی تیم‌های ایرانی به خودش گفت: از باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتور و سپاهان تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد دادند اما در نهایت تصمیم گرفتم به پرتغال آمده و سانتاکلارا را انتخاب کنم.

مهاجم تیم سانتاکلارای پرتغال در ادامه گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره اینکه به حضور در تیم ملی هم فکر می‌کند ، عنوان کرد:‌تمام سعی و تلاشم را به کار می‌گیرم تا به پیراهن تیم ملی هم برسم.

6641