والورده: وظیفه من دویدن تا آخرین حد توان است

والورده: وظیفه من دویدن تا آخرین حد توان است

خبرگزاری فوتبالی – فدریکو والورده در جدیدترین صحبت‌های خود درباره وظایفش در رئال به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، والورده به شبکه تلویزیونی رئال مادرید گفته: وظیفه من این است تا لحظه‌ای به دویدن ادامه دهم که دیگر توان نداشته باشم و پاهایم تسلیم شود. این کاری است که همیشه انجام می‌دهم. هر چه زمان پیش می‌رود من به اصلاح می‌پردازم زیرا زمان‌هایی وجود دارد که دویدن تنها کافی نیست و ارزش خاصی ندارد. شما باید تصمیماتی صحیح بگیرید.

والورده همچنین گفته طبق دستور زیدان به محوطه جریمه اضافه شده تا برای رئال مادرید گلزنی کند. او می‌گوید: رئیس همیشه به من می‌گوید زمانی که توپ را در اختیار می‌گیرم وارد محوطه جریمه شوم. او با من درباره کاری که انجام می‌دهیم و پرس می‌کنیم به خوبی صحبت می‌کند. او از من می‌خواهد تا به حمله شور تزریق کنم زیرا قابلیت‌های فیزیکی خوبی دارم و می‌توانم بین خطوط حرکت کنم. گلزنی اهمیت زیادی دارد.

این هافبک اروگوئه‌ای در ادامه درباره حضور در کنار بازیکنان باتجربه رئال افزود: کاسمیرو، مودریچ و کروس کسانی هستند که چیزهای زیادی به من یاد می‌دهند. رقابتی که ما داریم بسیار بزرگ است و جو بسیار خوبی که داریم باعث پیشرفت ما می‌شود. هر توصیه‌ای از یکی از این نفرات باعث پیشرفت من می‌شود زیرا ان‌ها کسانی هستند که در بالاترین سطح برنده شده‌اند.

1101