پیانیچ و آرتور؛ اعضای جدید باشگاه هم‌تیمی‌های مسی و رونالدو

پیانیچ و آرتور؛ اعضای جدید باشگاه هم‌تیمی‌های مسی و رونالدو

خبرگزاری فوتبالی – تنها ۱۴ بازیکن در تاریخ آن‌ قدر خوش شانس بوده‌اند که بتوانند شانس بازی در کنار ۲ سوپراستار دنیای فوتبال را داشته باشند که میرالم پیانیچ و آرتور ملو جدیدترین بازیکن در این جمع هستند.

به گزارش فوتبالی، پیانیچ و آرتور، بازیکنان سابق ۲ تیم یوونتوس و بارسلونا که حالا در تیم‌های جدید خود حضور دارند جدیدترین اعضای باشگاه هم‌بازی‌های رونالدو و مسی هستند که سابقه بازی با هر دو نفر را دارند. این ۲ نفر، این هفته اولین بازی رسمی خود را انجام دادند تا وارد این جمع شوند.

۱۴ نفری که سابقه بازی کنار هر ۲ نفر را دارند را می‌توان مانند یک تیم به چند پست تقسیم کرد. در میان مدافعین، گابریل هاینتزه، گارای، پیکه و سمدو حضور دارند که البته هاینتزه اولین نفری بود که شانس پیدا کرد در کنار هر ۲ بازیکن بازی کند. کنار رونالدو در منچستر یونایتد و کنار مسی در تیم ملی آرژانتین.

در خط هافبک ۳ بازیکن به نام‌های گاگو، آندره گومز و دکو حضور دارند. گاگو در تیم ملی آرژانتین با مسی و در رئال با رونالدو و دکو و گومز در بارسلونا کنار مسی  و در تیم ملی پرتغال کنار رونالدو بازی کرده‌اند.

و در نهایت مهاجمینی که شانس حضور کنار هر دو بازیکن را داشته‌اند هنریک لارسن، آنخل دیماریا، کارلوس توز، گونزالو ایگواین و پائولو دیبالا بودند که البته لارسن همین حالا هم در کادر کومان قرار دارد و با مسی همکاری می‌کند.

1101