آیا مسی گلش را به سوارز تقدیم کرد؟

آیا مسی گلش را به سوارز تقدیم کرد؟

خبرگزازری فوتبالی – به نظر می‌رسد مسی گلش را با انجام یک شادی خاص به سوارز تقدیم کرده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و لوئیس سوارز در دوران حضور مهاجم اروگوئه‌ای در بارسلونا، روابطی بسیار صمیمانه با هم داشتند و همه از دوستی خوبی آن‌ها با خبر بودند و برخی اعتقاد داشتند دلیل اصلی ناراحتی مسی از باشگاه و تصمیم او برای خروج، مازاد اعلام کردن سوارز توسط بارسا بوده است.

در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان، لوئیس سوارز از بارسا جدا شد و به اتلتیکو پیوست. او در اولین بازی خود برای اتلتیکو مادرید توانست ۲ گل بزند و شروع خوبی داشته باشد. مسی هم در بازی مقابل ویارئال که اولین بازی بارسا در فصل جدید بود موفق به گلزنی شد اما نکته جالب شادی گل مسی بود که شباهتی انکار نشدنی به شادی گل سوارز در دیدار اتلتیکو مادرید داشت.

در همین زمینه جرارد مورنو، خبرنگار RAC1 ادعا کرده، مسی به احترام سوارز، شادی او را انجام داده و پیش از بازی قول داده اگر گلزنی کرد به او ادای احترام کند. به همین دلیل دقیقا مانند سوارز دست راست خود را مشت کرد و اندکی بالا آورد و دست راست خود را نزدیک شکم خود قرار داد که این مسئله با واکنش جالب کاربران هم مواجه شد و آن‌ها اعلام کردند حتی اگر این دو بازیکن کنار هم نباشند هم یکدیگر را حس می‌کنند.

1101