مانچینی: در فوتبال هر سه روز یکبار نظرات وارونه می‌شود؛ به خصوص در ایتالیا

مانچینی: در فوتبال هر سه روز یکبار نظرات وارونه می‌شود؛ به خصوص در ایتالیا

خبرگزاری فوتبالی - روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در مورد رقابت های فصل جدید لیگ ایتالیا صحبت کرد. او معتقد است که همچنان یوونتوس شانس اول قهرمانی است.

به گزارش فوتبالی، روبرتو مانچینی گفت:" یووه کامل‌ترین تیم است ، اما من معتقدم که این یک رقابتِ نامشخص خواهد بود و شانس قهرمانی برای تیم های دیگر هم وجود دارد. من به اینتر ، ناپولی ، میلان ، لاتزیو ، رم و همچنین آتالانتا فکر می کنم و به نظرم می‌توانند جایگاه خود را در میان تیم های برتر تثبیت کنند."

مانچینی درباره شرایط یوونتوس با هدایت آندره آ پیرلو گفت:" پیرلو پس از اولین برد مورد تمجید قرار گرفت و پس از تساوی مقابل رم از او انتقاد شد، اما من شک دارم این باعث ترس او شود چرا که تجربه لازم را دارد تا بداند که در فوتبال نظرات هر سه روز یکبار وارونه می شوند، به خصوص در ایتالیا."

سرمربی تیم ملی ایتالیا در ادامه در مورد امکان ورود هواداران به ورزشگاه ها گفت:" فوتبال متعلق به مردم است. ممکن است بازیکنان بدون حمایت هواداران به انجام کارشان عادت کنند ، اما یک صحنه خالی که هیچ کس برای سرگرمی در آن حضور ندارد ، چیز جالبی نیست. باشگاه‌ها از نظر اقتصادی هم آسیب می بینند ، بنابراین من فکر می کنم زمان بازگشایی استادیوم ها فرا رسیده است."

1470