درگیری لفظی جالب کلوپ و روی کین روی آنتن زنده تلویزیون

درگیری لفظی جالب کلوپ و روی کین روی آنتن زنده تلویزیون

خبرگزاری فوتبالی - لیورپول در آنفیلد توانست در مقابل آرسنال در روز دوشنبه با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی،  جیمی کرگر و روی کین دو ستاره سابق فوتبال انگلیس دوشنبه شب به عنوان مفسران بازی در شبکه اسکای اسپورت حضور پیدا کرده بودند. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در پایان بازی گفتگویی زنده با شبکه اسکای اسپورت داشت. سرمربی آلمانی لیورپول از این که هافبک سابق منچستریونایتد عملکرد تیمش را "شلخته" خوانده بود، گلایه کرد. کلوپ که از حرفهای روی کین ناراحت شده بود، با حالتی گلایه آمیز گفت:" آیا من درست شنیدم که آقای کین گفت که عملکرد امشب تیم ما شلخته بوده است؟ می توانم صدای شما را بشنوم، آیا درست شنیدم؟ چنین چیزی گفت؟"

هافبک اسبق منچستریونایتد در جوابش بیان کرد:" فکر می کنم که لیورپول یک یا دو فرصت را از دست داد که باید از این بابت از بازی خود ناراحت باشد." و کلوپ در جوابش گفت:" ایا درست شنیدم؟ او گفت که عملکرد ما شلخته بوده است؟ مطمئن نیستم که حرفش را درست شنیده باشم. شاید در مورد بازی دیگری صحبت می کرد. نمی تواند منظورش به این بازی باشد. متاسفم. توصیفش در مورد این بازی عجیب به نظر می رسد. بازی ما خارق العاده بود، به هیچ وجه شلخته نبود. از ابتدا در مقابل یک تیم آماده، تیم غالب میدان بودیم. در مورد بازی امشب چیز بدی نمی توانم بگویم."

روی کین بعد از آن از حرف خود عقب نشینی کرد و گفت:" من گفتم که در برخی لحظات شلخته بود اما به نظرم تیم شما عالی بازی کرد. کاری جز تحسین نمی توانم در مورد تیم شما انجام بدهم. البته مطمئن نیستم که در ان جا حرف من را درست بشنوید."

کلوپ بعد از آن گفت که ترجیح می دهد که مصاحبه را دوباره ببیند تا بفهمد که کین دقیقا چه گفته است. در پایان مصاحبه ، کین گفت:" وای خدا، چقدر این مرد احساساتی است! تصور کنید اگر تیمش می باخت، چه واکنشی داشت!"

4125