اختلاف نظر بارسلونا و ایجنت فاتی بر سر مدت قرارداد

اختلاف نظر بارسلونا و ایجنت فاتی بر سر مدت قرارداد

خبرگزاری فوتبالی - بر اساس گزارش هایی که در رسانه های کاتالان منتشر شده، بارسلونا و ژرژ مندس، ایجنت آنسو فاتی، در مورد مدت تمدید قرارداد این ستاره جوان اختلاف نظر دارند.

به گزارش فوتبالی، روزنامه اسپورت کاتالونیا بر اساس صحبت هایی که در رادیو کاتالونیا مطرح شده است، ادعا کرده که سران بارسلونا معتقدند كه قرارداد آنسو فاتی باید تا سال 2024 تمدید شود اما مندس قاطعانه این پیشنهاد را رد می‌کند و معتقد است که قرارداد این بازیکن باید در سال 2022 پایان یابد.

در اوایل ماه جاری ، بند آزادسازی آنسو فاتی از 170 میلیون یورو به 400 میلیون یورو رسید. فاتی با دو گل در پیروزی 4-0 روز یکشنبه بارسلونا مقابل ویارئال ، ستاره اصلی تیمش در اولین بازی بلوگرانا بود. ملی پوش اسپانیایی در حالی که در فصل گذشته در 33 بازی 8 گل به ثمر رسانده بود، به نظر می رسد نقش بیشتری در رقابت‌های این فصل داشته باشد. به دنبال خروج لوئیس سوارز از بارسلونا و پیوستن او به اتلتیکو مادرید در هفته گذشته ، فرصت های فاتی برای حضور در ترکیب اصلی بارسلونا افزایش یافته است، کومان قرار است در کنار لیونل مسی و آنتوان گریزمان به او و اوسمان دمبله به طور چرخشی بازی دهد. ممکن است بارسلونا اقدام به جذب یک مهاجم دیگر هم بکند.

1470