پیام همسر سوارز پس از نمایش درخشانش در اتلتیکو مادرید

پیام همسر سوارز پس از نمایش درخشانش در اتلتیکو مادرید

خبرگزاری فوتبالی - سوفیا بالبی همسر لوئیز سوارز بزرگترین حامی این بازیکن است. در حقیقت سوفیا در هفته های اخیر با پیام هایش سعی کرده که به مهاجم اروگوئه ای پس از جدایی اجباری از بارسلوناو پیوستن به اتلتیکو روحیه بدهد.

به گزارش فوتبالی، سوارز شروع درخشانی در اتلتیکو با ثبت دو گل و یک پاس گل در 20 دقیقه حضور مقابل گرانادا داشت  و بی نظیر ظاهر شد. در پایان بازی، سوفیا عکسی از شوهرش منتشر کرد و نوشj:"به هر چیزی که برسی به خاطر لیاقت خودت است. چقدر زیباست که دوباره لبخندت را ببینم. خیلی دوستت داریم."

البته لوئیز سوارز نیز در مورد شروع رویایی خود برای هواداران میلیونی خود نوشته است:" شروع رویایی با کسب برد و کمک به تیم. از حمایت هایی که همیشه از من می کنید، تشکر می کنم. از همه ممنونم. درود بر اتلتیکو. همیشه مثبت نگر هستم."

سوارز بر خلاف میل خودش با بارسلونا وداع کرد. اشک هایش در مراسم وداعش با بارسا شوکه کننده بود و به نظر می رسد که پایان کار سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا چندان خوشایند نبود و شاید نفرت هواداران بارسلونا از بارتومئو را بیش از پیش افزایش داد.به هر صورت سوارز به نظر می رسد که در اتلتیکو آرامش را پیدا خواهد کرد و شروع درخشانش نوید آینده ای روشن را در تیم سیمئونه برای او داد.

4125