سانتوس: رونالدو می‌تواند تا 40 سالگی بازی کند

سانتوس: رونالدو می‌تواند تا 40 سالگی بازی کند

خبرگزاری فوتبالی - فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در مصاحبه با TVI24  در مورد زمان پایان فوتبال کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم پرتغالی یوونتوس 35 ساله است و طبیعی است که کم کم همه به  زمان پایان فوتبالش فکر کنند اما سانتوس حس می کند که او می تواند سالهای بیشتری بازی کند. در حقیقت او حداقل دو سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد.سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال گفت:" رونالدو آماده است که تا 40 سالگی بازی کند اما نمی دانم که این اتفاق رخ می دهد یا نه. شاید بالاخره در زمانی به این نتیجه برسد که شرایط قبلی را ندارد. بازیکنی نیست که سطحش دچار افت شود. زمانی که حس کند که دچار افت می شود، خودش با پای خودش فوتبال را کنار می گذارد. زمانی که حس کند که نمی تواند همان رونالدوی همیشگی باشد، نظرش را اعلام خواهد کرد."

کریستیانو رونالدو در یوروی بعدی 36 ساله خواهد بود و می تواند در سن 37 سالگی به جام جهانی قطر برسد که شاید این آخرین تورنمنت بزرگ ملی برایش باشد چرا که با اتمام قرارداد با یوونتوس شاید بخواهد در لیگ هایی کوچک تر نظیر لیگ آمریکا بازی کند و در سالهای پایانی خود فشار و استرس کمتری را تجربه کند. به هر صورت باید دید که چه مسیری پیش روی ابرستاره فوتبال دنیا خواهد بود.

4125