مدافع ایتالیایی یوونتوس راهی لالیگا می‌شود؟

مدافع ایتالیایی یوونتوس راهی لالیگا می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - به گفته‌ی کادنا کوپه، والنسیا قصد دارد خط دفاعی خود را تقویت کند و برای اینکار دنیله روگانی از یوونتوس را زیر نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، روگانی در حال حاضر 26 ساله است و از پنج سال پیش که از امپولی جدا شد، بیش از 100 بازی برای یوونتوس انجام داده و امیدوار است که بتواند برای جام ملت های اروپا در تابستان آینده در لیست تیم ملی ایتالیا قرار بگیرد. این مدافع در یووه بازیکنی ذخیره است و در کل فصل گذشته فقط در 11 بازی از ابتدا در ترکیب بیانکونری ها قرار گرفته است. او 7 بازی برای تیم ملی ایتالیا در فصل گذشته انجام داد.

در تابستانی که گذشت فران تورس از والنسیا راهی منچسترسیتی شد. رودریگو مورنو، فرانسیس کوکلن و دنی پارخو هم از والنسیا جدا شدند و اکنون این تیم به دنبال جذب بازیکن جدید است و اولویت را به خرید یک مدافع داده است و روگانی گزینه‌ی مناسبی برای آن‌ها به شمار می‌رود چرا که گزینه‌ی گران قیمتی نیست و شرایط سنی مناسبی هم دارد. روگانی جایگاه ثابتی در ترکیب یوونتوس ندارد و با آمدن آندره آ پیرلو هم نتوانست در این تیم جایگاهی بدست بیاورد.

با توجه به اینکه این فصل به یورو منتهی می‌شود، روگانی می‌خواهد راهی باشگاهی شود که بتواند بازی کند و والنسیا مقصد مناسبی به نظر می‌رسد.

1470