هافبک جوان بارسلونا هم‌تیمی مهدی طارمی می‌شود؟

هافبک جوان بارسلونا هم‌تیمی مهدی طارمی می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان روند تغییر و تحولی را در بازیکنان بارسلونا ایجاد کرده است و در این راستا به ریکی پوچ هم اعلام کرده که علاقه‌ای به او ندارد و باید بارسلونا را ترک کند.ریکی پویگ ، هافبک بارسلونا به عنوان یک هدف نقل و انتقالاتی برای پورتو مطرح شده، تیمی که به تازگی مهدی طارمی را هم به خدمت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان ، سرمربی آبی و اناری ها، به بازیکن ملی پوش زیر 21 ساله های اسپانیا اطلاع داده است که در برنامه هایش برای فصل 2020/21 حضور ندارد و این محصول آکادمی لاماسیا می‌تواند به صورت قرضی از بارسا جدا شود. بازیکن 21 ساله تا سال 2023 در نیوکمپ قرارداد دارد و علی رغم موضع گیری کومان در مورد آینده نزدیکِ او ، باشگاه نمی‌خواهد این بازیکن را به طور دائم از دست بدهد. به گفته‌ی روزنامه پرتغالی رکورد، پورتو همچنان به دنبال جذب ریکی پوچ است و در این راه جدی است. پورتو به دنبال خرید دائمی این بازیکن است و در این راستا به بارسلونا پیشنهاد خواهد داد اما در صورت اینکه این امکان فراهم نشد، به دنبال خرید قرضی این بازیکن خواهد رفت.

پوچ اولین بازی خود را در لالیگا در پایان فصل 2018/19، زیر نظر ارنستو والورده ، سرمربی اسبق بلوگرانا انجام داد. به نظر می‌رسد که کومان اکنون مصمم است حداقل به مدت 12 ماه او را از باشگاه خارج کند و باید دید که در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. مهدی طارمی، ملی پوش کشورمان، در همین پنجره نقل و انتقالات راهی پورتو شده بود.

1470