داستان تاخیرهای دمبله ادامه دارد؛ امروز هم دیر به تمرین رسید

داستان تاخیرهای دمبله ادامه دارد؛ امروز هم دیر به تمرین رسید

خبرگزاری فوتبالی - عثمان دمبله مهاجم فرانسوی بارسلونا به نظر می رسد که عادت ندارد که مسائل انضباطی را رعایت کند و امروز هم مثل خیلی از تمرینات فصل های گذشته با تاخیر به تمرین رسید. مهاجم فرانسوی در ساعت 10:15 به وقت اسپانیا وارد زمین تمرین شد آن هم در حالی که بازیکنان قرار بود که از ساعت 10 وارد زمین تمرین شوند. از زمان حضور کومان بازیکنان باید از یک ساعت قبل از تمرین به رختکن برسند.

به گزارش فوتبالی، البته این اولین باری نبود که دمبله قوانین انضباطی را می شکست و با تاخیر به تمرین می رسد. در روز 11 سپتامبر یعنی روز استقلال کاتالونیا ، این مهاجم با 13 دقیقه تاخیر به تمرین رسید که البته آن روز سمدو دیرتر از او و با 19 دقیقه تاخیر رسید. آرتورو ویدال هافبک شیلیایی که حالا به اینتر رفته هم در آن جلسه تمرینی با هفت دقیقه تاخیر حضور پیدا کرد.

البته در سالهای اخیر عادت کردیم که بی انضباطی های زیادی را از دمبله شاهد باشیم. به طور مثال در فصل 19-2018 در یکی از تمرینات خواب ماند و در جلسه تمرینی حضور پیدا نکرد. در آن زمان شایعه شده بود که با تنبیه شدیدی مواجه می شود و با جریمه نقدی و کنار گذاشته شدن از تیم روبرو می شود اما هیچ اتفاق خاصی رخ نداد.

4125