حیدری: تیمی که السد را شکست می‌دهد شایسته قهرمانی است

حیدری: تیمی که السد را شکست می‌دهد شایسته قهرمانی است

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم پس از برد السد، شایستگی قهرمانی در آسیا را دارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، سپهر حیدری درباره پیروزی پرسپولیس مقابل السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس پیروزی با ارزشی را کسب کرد. بردن السد کار هر تیمی نبود اما یحیی گل محمدی بی‌ادعا و تیمش کاری کردند کارستان.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس به خوبی فعل خواستن را صرف کردند. قبل از مسابقات همه نگران عدم هماهنگی تیم بودیم اما بازیکنان جدید به سرعت با تیم هماهنگ شدند. مقابل السد هم دیدیم که آقایی، پهلوان و امیری در سمت چپ و بشار، نعمتی و آل کثیر در سمت راست هارمونی خوبی داشتند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در بازی با السد خط دفاعی نمره قبولی گرفت، البته باید تاکید کنم که پرسپولیس ۱۱ نفره دفاع و ۱۱ نفر حمله می‌کرد که همین باعث شد السد را شکست بدهند. قبلا گفته بودم که با تمرکز بالا می‌توان این تیم قطری را برد و همین اتفاق افتاد. دیدید که حتی یک موقعیت هم به السد ندادیم.

حیدری افزود: مسئله‌ای که بسیار برای من قابل ستایش بود دوندگی بی‌اندازه بازیکنان بود. نمی‌دانم بازیکنان چندکیلومتر دویدند اما آن قدر خوب بودند که هیچ فضای خالی به السد ندادیم. چنین مسئله‌ای شانسی نیست و فقط از یک تیم بزرگ بر می‌آید.

وی درباره تقابل پرسپولیس و پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پاختاکور در بازی با استقلال نشان داد که تیم باکیفیتی است، آنها بسیار دونده هستند و از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند، اما به نظرم پرسپولیس توانایی بردن پاختاکور را دارد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: السد به نوعی غول آخر مسابقات بود که پرسپولیس این تیم را برد. تیمی که السد را شکست می‌دهد شایسته قهرمانی است، اما هنوز کار تمام نشده. پرسپولیس شرایط بسیار دشواری خواهد داشت اما میشود با تمرکز قهرمان این فصل لیگ قهرمانان آسیا شد.

6641