حسینی: اگر تصمیم ناعادلانه سازمان لیگ تغییر نکند از حضور درمرحله نهایی انصراف می دهیم

حسینی: اگر تصمیم ناعادلانه سازمان لیگ تغییر نکند از حضور درمرحله نهایی انصراف می دهیم

خبرگزاری فوتبالی- دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال ساحلی موج سواران ساحلی نوشهر گفت: اگر تصمیم ناعادلانه سازمان لیگ تغییر نکند از حضور در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی انصراف می دهیم .

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، پیمان حسینی در واکنش به تصمیم سازمان لیگ در مورد برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی اظهار داشت:  بیماری کرونا کار را برای برگزاری هر مسابقه‌‌ یا تورنمنتی سخت کرده اما سازمان لیگ با وجود این شرایط با تصمیمات غیر منطقی که اوج بی عدالتی را می رساند باعث اعتراض چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی شده است. در هیچ کجای دنیا تا به امروز چنین تصمیمی که سازمان لیگ گرفته انجام نشده است. 

این دروازه بان تاکید کرد:  این سازمان بدون دعوت مدیران چهار باشگاه صعود کننده به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی خودسرانه اعلام کرده که مرحله  نهایی به صورت رفت و  برگشت برگزار می شود. در صورتی که مسابقات باید تک مرحله‌‌ای و در شهر بی طرف برگزار شود.

وی ادامه داد:  طبق قانون سازمان لیگ باید در مرحله نهایی تمامی کارت‌های زرد را می‌بخشید و فقط کسانی که کارت قرمز مستقیم دارند همچنان به قوت خود باقی باشد.با احترامی که برای 3 باشگاه  صعود کننده و فدراسیون فوتبال داریم اگر تصمیمات این سازمان لیگ عوض نشود طبق گفته مدیر عامل باشگاه موج سواران در بازی های فردا و مرحله رفت  این مسابقات که قرار است در سمنان برگزار شود شرکت نخواهیم کرد.

حسینی خاطرنشان کرد :باشگاه موج سواران نوشهر از رفتن به لیگ دسته اول نمی‌‌‌‌هراسد. طبق گفته مدیر عامل باشگاه این باشگاه خصوصی است و با توجه به اینگونه تصمیمات که از سر ناحقی است حتی در لیگ دسته اول هم شرکت نمی‌‌‌‌‌کنیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال نقش نظارتی دقیقی روی این موضوعات داشته باشد.

6641