مورینیو: باید جام اتحادیه را فدای حضور در لیگ اروپا کنم

مورینیو: باید جام اتحادیه را فدای حضور در لیگ اروپا کنم

خبرگزاری فوتبالی - ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، می‎گوید که چاره‎ای جز دست کشیدن از رقابت در جام اتحادیه ندارد چرا که تقویم فشرده بازی‎ها راه دیگری برایش باقی نگذاشته است. 

به گزارش فوتبالی، تاتنهام باید در دور چهارم جام اتحادیه سه شنبه شب به مصاف چلسی برود که سومین بازی آنها از 5 بازی در 11 روز است. مورینیو تاکید دارد که سازمان لیگ برتر چاره‎ای برای آنها باقی نگذاشته جز این که تغییرات بسیاری در تیم انجام دهند چون تاتنهام پیروزی در دیدار پنج شنبه شب برای حضور در لیگ اروپا برابر حریفی از رژیم اشغالگر قدس را به این رقابت‏‎ها ترجیح می‌دهد. او گفت: " من دوست دارم در جام اتحادیه بجنگم اما فکر نمی‎کنم بتوانم. ما دیداری در روز پنج شنبه داریم که به اندازه لیگ قهرمانان سودآوری مالی ندارد اما حضور در مرحله گروهی لیگ اروپا سودآوری دارد که برای باشگاهی مانند ما مهم است. این رقابتی است که شاید بتوانیم به مرحله حذفی آن صعود کنیم بنابراین بازی در روز پنج شنبه اهمیت زیادی دارد. "

مربی پرتغالی درباره احتمال ایجاد تغییر در ترکیب تیمش اضافه کرد: " بازی روز پنجشنبه مشخص کننده اتفاق بسیار مهمی برای ماست. فکر می‌کنم سازمان لیگ این تصمیم را برای ما گرفته است. آنها حتی باعث ایجاد مشکل نشدند بلکه برایمان تصمیم گیری کردند. "

1811